Parti kiegészítő barkácsolás

házicica , 2010.02.07. 08:03

Szombaton farsangi partira voltam hivatalos, ezért még az előző héten beújítottam egy új felsőt. (Hiába, én is csak nőből vagyok:))

Kedvenc bulizós viseletem a farmer valamilyen fekete, kicsit különlegesebb toppal, mivel ez szerintem mindig jól néz ki, nem lehet vele nagyon melléfogni.

Legújabb szerzeményem egy hosszított fazonú, egyenes vonalú fekete felső volt, anyagában némi aranyos csillogással megbolondítva.

Már amikor beszereztem tudtam, hogy valamilyen övvel fogom feldobni, így irányítva majd a figyelmet az előnyös részeimre :) Sajnos azonban sem a bevásárlóközpontban, sem otthon a szekrényben nem találtam megfelelő kiegészítőt, úgyhogy buli előtt néhány órával még ott álltam a tükör előtt az örök klasszikus női problémával: Most akkor mit vegyek fel?

Mint tudjuk, az adrenalin sokszor inspirálóan tud hatni az emberre: szerencsére beugrott, hogy van egy arany színű fém karkötőm, amit nem volt szívem kidobni, amikor elromlott a kapcsa, "majd megjavíttatom valakivel" felkiáltással félre tettem. Találtam otthon még kb. 1 méternyi keskeny fekete szatén szalagot, amit ketté vágtam és az elromlott karkötő két végén befűzve pillanatragasztóval rögzítettem.

 

Így nézett ki felvéve:

 

Természetesen nem csak fémből készült, de gyöngyös, köves karkötő is használható az övhöz. A karkötő méreteinek megfelelően variálható a szatén szalag szélessége is.

Jópofa megoldás lehet a színes kombinációja: pl. fekete köves karkötő rózsaszín, élénk kék, vagy zöld szalaggal. Hordható farmerhez pólóval, de alkalmi öltözethez is megfelelő.

Ha valaki úgy gondolja, hogy neki is van valami fortélya örülnék, ha hozzászólás formájában megosztaná velünk: ki tudja, mikor milyen "vészhelyzetbe" kerülünk, amikor pont a Te tippedre lenne szükségünk a megoldáshoz :)

Címkék: kreatív kiegészítő buli fekete parti top öv karkötő barkácsolás pillanatragasztó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otthonifortelyok.blog.hu/api/trackback/id/tr481738318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Tegyük egyszerűbbé mindennapjainkat!

süti beállítások módosítása